Selasa, 15 Januari 2013

Jauh Darinya....

Mungkin inilah hal yang paling berat untukku terima...jauh darinya....Dia bakal pergi untuk menemui kejayaannya....masa depan yang dicarinya...siapa aku untuk menghalang langkahnya...akubukan siapa-siapa...aku tak mampu mengubah apa yang keluarganya fikir yang terbaik untuk dia...dan dia...akur dengan takdir hidup dan kata ibubapa.Walaupun sakit hatiini apa bila mendengar kata-kata yang mulanya aku tak mampu terima...namun ini jalan hidupnya....aku relakan..aku sentiasa doakan kebaikan dirinya..aku memegang erat pada falsafah cinta..'Jika kita jodoh..kita pasti bertemu'dan aku yakin itu.katanya tak lama...tapi tak tahu sampai bila dia jauh dari negeri kelahirannya..memang tak jauh...tapi..aku tak mampu jauh darinya....adakala aku berasa bersalah kerna sebelum ini kurang perhatian terhadapnya.dan bila dia kata ingin mencari dimana kejayaannya...hatiku sebak...tanpa sedar kelopak mata basah...memang dia bukanlah insan yang  care...tentang aku...masej dan call jarang sekali...tapi dia penyayang...aku berasa selamat bila dengannya....aku akan rindukan semua tentangmu...dan takkan ku lupa hal dan kenangan kita bersama....jika yang Maha Kuasa menetapkan kita untuk bersama aku yakin....hari itu pasti akan hadir dalam hidup kita...dan takdir takkan menipu kita....takdir hidup yang telah tertulis..adalahhal yang terbaik buat kita....kau akan menemui dan mencari dimana ada letaknya kejayaan masa depanmu...dan aku...bakal menghadapi lembaran baru lepas ini...biarlah kita mengejar impian kita dahulu...itu adalah yang terpenting bagiku..dan mungkin juga dirimu...maaf bila aku harus mengalirkan airmataku untukmu...tak perlu persalahkan dirimu..ini takdir kita...aku yakin hal ini tak lama..ianya akan berlaku sebentar sahaja....dan hal terpenting dalam hidupku untukmu...'Aku Akan Menjaga Hati Ini Untukmu'
---Ku Beri Setia Hanya Untukmu--'A'

Tiada ulasan:

Catat Ulasan